Veelgestelde vragen

Zichtbaarheid van het pakketje?
Soms kan het zijn dat uw code nog niet te traceren is: dit heeft als reden dat uw pakketje nog niet is ingeladen bij de Postnl.nl, of dat uw bestelling is afgehandeld bij boetiek4kids.nl en nog niet is verstuurd. Dit zal 1 à 2 dagen vertraging kunnen geven. Om uw pakketje te volgen kunt u kijken op www.postnl.nl.

Wanneer betaal ik verzendkosten?
U betaalt euro 3,95 aan verzendkosten.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Uw bestelling wordt direct na ontvangst van de betaling door ons ingepakt en verstuurd. 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Indien u uw bestelling met iDeal betaalt zal uw bestelling doorgaans binnen 1 tot  3 dagen bij u worden afgeleverd. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en met iDeal betaald zijn, worden op maandag verstuurd.

Mijn bestelling is niet compleet bij ontvangst, wat moet ik doen?
Bij bestellingen die in één of meerdere enveloppen of pakketjes verstuurd worden kan het voorkomen dat de tweede envelop of pakketje één of twee dagen later wordt bezorgd dan de eerste. Heeft u de tweede levering na twee dagen nog niet ontvangen, neem dan per mail contact op met onze klantenservice. Indien er een artikel staat doorgestreept op uw pakbon, kan het zijn dat het artikel bij het inpakken niet meer leverbaar bleek te zijn. Indien dit het geval is, wordt u hierover van tevoren op de hoogte gebracht per mail en u een oplossing aangeboden.

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Voor het retour zenden van een artikel dient U eerst contact op te nemen met boetiek4kids.nl. Kosten voor retour zenden en door boetiek4kids.nl nieuw te maken verzendkosten zijn altijd voor rekening van de koper.

Binnen hoeveel dagen kan ik een artikel retourneren?
De klant heeft als koper via internet het recht om zonder opgaaf van redenen het aangekochte product te retourneren binnen 14 werkdagen na ontvangst. LET OP! De retourkosten zijn voor eigen rekening en ongefrankeerde pakketten (TNT) nemen wij niet in behandeling.

Retouradres: Boetiek4kids.nl, Terlucht 11, 4458 SC  ’s-HEER ARENDSKERKE

Kan ik mijn geld terug krijgen als het artikel niet naar tevredenheid is?
Indien een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u het aankoopbedrag terug krijgen. Voorwaarde hiervoor is wel dat het artikel ongeschonden en in originele staat is en voorzien van het kaartje. U dient binnen 7 dagen contact met ons op te nemen over uw retourzending .De kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Ongefrankeerde en/of onvoldoende gefrankeerde zendingen zullen door boetiek4kids.nl niet in behandeling worden genomen. Vermeld duidelijk uw ordernummer en rekeningnummer bij uw retourzending, dan kunnen wij het geld terug storten op uw rekening. Retourzendingen kunnen alleen in behandeling worden genomen als de factuur/order is bijgevoegd.

Retour adres: Boetiek4kids.nl, Terlucht 11, 4458 SC  ’s-HEER ARENDSKERKE

Het lukt niet om een bestelling te plaatsen, wat moet ik doen?
Indien het u niet lukt om een bestellingen via de online shop te plaatsen kunt u een mail sturen naar info@boetiek4kids.nl. Hier wordt U dan verder geholpen om de bestelling te plaatsen.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, klopt dit wel?
Onmiddellijk na het afronden van uw bestelling vindt U uw orderbevestiging, met de betalingsgegevens en uw ordernummer, in uw mailbox. Indien U binnen enkele minuten geen orderbevestiging heeft ontvangen, check dan uw spam map, of neem anders contact met ons op via e-mail. Wij kunnen dan voor u nakijken of wij de bestelling correct hebben ontvangen.