No Tomatoes kinderkleding

No Tomatoes kinderkleding is het nieuwe merk voor kinderen.No Tomatoes kinderkleding is bekend geworden dankzij de jeans met de verwissel-
bare kniestukken. Een stoere en sportieve look met een vintage achtergrond is de hoofdlijn in deze brede collectie. De leeftijdscategorie waar No Tomatoes zich op richt is gelegen tussen 2 en 16 jaar. De modelijn loopt qua design hierdoor wel zeer uiteen. Van jeans met verschillende wassingen voor de oudere kinderen tot broeken met speciale breedtematen voor de kleintjes. Deze broeken hebben als voordeel dat ze beschikken over een verstelbaar elastiek in de taille, wat een unieke vondst is voor opgroeiende kinderen.

 

De materiaalkeuze is vooral comfortabel gericht. Materialen als katoen, polyester en elastan zitten altijd lekker, ook bij kinderen. Bovendien kan het eenvoudig worden gereinigd in de wasmachine en blijft het er ook nog eens lang als nieuw uit zien. Daarnaast zijn er verschillende stoere teksten en prints in aansprekende kleuren te verkrijgen waardoor je deze kinderkleding ook eenvoudig kunt combineren met andere stijlen. Voor  jongens zijn er ook shirts met lange mouwen verkrijgbaar met vrolijke canvasprints.

 

De kleding van No Tomatoes kenmerkt zich door bijzondere prints en een hele mooie pasvorm. No Tomatoes heeft zowel een jongenskleding als meisjeskleding collectie. De uitgebalanceerde collectie kindermode van No Tomatoes is ieder seizoen weer bijzonder succesvol.

 

Er zijn bepaalde dingen in het leven, die elk kind zou moeten hebben…Liefde, aandacht, onderwijs, plezier en…een goede Jeans! Jeansmerk No Tomatoes is pas enkele jaren actief met dit kinderkledingmerk, maar heeft nu al kenmerkende ontwerpen door hun recalcitrante, stoere uitstraling. De meeste bekendheid kreeg No Tomatoes dankzij de jeans met de verwisselbare kniestukken: stoer bedrukte vierkante lappen spijkerstof die met drukknoopjes op de broekspijpen van een jongensbroek kunnen worden vastgeklikt. Een gouden vondst, want het feit dat jongens snel gaten in hun broek vallen, weerhoudt een aanzienlijk aantal moeders ervan veel geld uit te geven aan een spijkerbroek voor hun zoons.


No Tomatoes en Ralf Mackenbach
Ralf Mackenbach winnaar van het junior Songfestival 2009 in Kiev heeft voor het hippe jeansmerk No Tomatoes vier shirts (twee voor jongens en twee voor meisjes ontworpen). Op het t-shirt awesome staat de welbekende stropdas waar Ralf beroemd mee is geworden.

 

Met deze richting heeft No Tomatoes een sterke troef in handen gekregen. De creativiteit van de ontwerpers van No Tomatoes heeft hiermee een nieuwe trend gezet die binnen de collectie vooral veel kwaliteit en gemakkelijk zittende kinderkleding heeft.